Tuesday 6 March 2012

Is this Heaven or Hell?

Is this heaven or hell??? 



Owh... ya... I forgot.. This is world...
arrgghhh.... Minta nyawa... minta nyawa...  (bak kata bapa mertua P. Ramlee dlm 3 Abdul)

Mak ai... aku tgk org lain post kat Fb... Wahhhh... seronoknya SBE... peerrrggggghhh.... Seronok? Bukan main lagi.... aduiii..... First day penat gilerrr... second day, lagi lah penat.. masuk third day... maaakkkkkkkkkkk.... aku x tahan dah ni...

Tu la.. dulu msk matrix, nak sngt kluar... sampai rasa mcm nak bunuh diri... kluar matrix.. happy gilerrr.... Masuk IPG... KO INGAT SENANG? sama ja la oooiii.... aku x sangka pla, mcm ni rasa jadi cikgu... dah lah x dgr ckp.. suara dorang lagi tinggi dari aku...

Aku ingatkan aku ni ok ja dgn budak2.. rupa2 nya... hanya Tuhan ja yg tahu...

2 hari aku msk kelas.. ada ja budak gaduh... pastu menangis.. alahai... Nasib baik la SBE ni 1 minggu ja.. nak mati rasanya... Bidang perguruan ni, x seronok la... x da feel aku... nyawa aku kluar dah dari badan... nasib baik masuk balik.. wakakakaakaka...

Nak patah balik dah terlambat.. terpaksa teruskan dalam bidang ni.. aiyoooo.... next planning? Have to go on... waaawaaawaaa.... 

No comments: