Wednesday 20 October 2010

Birthday Gift!!!

Wah... umur aku sudah genap 18 thn... hahahaha.. semakin tua!!! Anyway aku amat berterima kasih kepada semua yang wish aku.... Semoga Allah turut memberkati kamu semua... Amin... (~ ^_^ ~) ...

Kepada Ayuni, Naqib, Nana, Aisyah dan Mun terima kasih banyak2 atas hadiah tu.. Happy gila aku... Tahap Ace! hahahahaha...



Ayuni bagi Kek dan kad, Naqib bagi jam loceng, Nana bagi Donat dan Kad, Aisyah bagi kad yang kiut! hehehehehe..  dan yang paling unik dan hadiah aku tak pernah terfikir pun akan dapat adalah khas dari MUN... hahahaha.. Mun ni suka sangat buat joke... tapi aku tetap suka hadiah tu sebab kiut... hadiahnya ialah........

KIUT KAN..... HAHAHAHA..... !!!

2 comments:

.:naqib saad:. said...

ape ni aq bagi hadiah tapi eja name aq pon salah?
haihh amek balek kang hadiah tu. HAHA

Irfa1810 said...

HAhahaha... sorry2 bos... nanti aku ubah... wakakakakka...