Friday 22 October 2010

Special Day For Special Person!

Hari ini bersamaan 23 Oktober 2010 adalah hari ulang tahun kelahiran abang aku... Hehehe... terimalah lagu yang aku nyanyikan khas untuk kamu berdua... tapi, birthday Abg Ipan esok....memandangkan kamu kembar, aku nyanyi sekali la aaa...boleh kan... hahahahaha....

" Happy Birthday to you,
  Happy birthday to you,
  Happy birthday to Abg. Acit... 
  Happy birthday to you..."

emmm... Tahun ni hadiah aku bagi abg acit, cuma sekeping gmbr yg aku edit sendiri guna adobe... hehhehe.. hrp abg acit suka... aku x gmbr abg ipan. Lagipun, dia confirm x ska gmbr dia kena kasi msk dlm internet... huhuhu... free2 nanti kna tiaw... hahahhaha... 


Doa aku, semoga abang Acit akan graduate dlm bidang medic with flying colours... walaupun memang cnfirm2 bnyk cabaran dlm bidang ni... aku tau, abg acit seorang yg tabah! kan!!! hehehehe... Semoga sentiasa diberkati  Allah SWT , semoga panjang umur, diberi kebahagian hidup dan bahagia dunia dan akhirat! Yang paling penting, di makbulkan segala hajat abg Acit! 

"SALAM SAYANG UNTUK ABG ACIT & ABG IPAN"

5 comments:

Dehearty_yana said...

wahh..abg ko tu kembar rupanya.best la ko ye irfa...
hapy birthday 4 them..

Irfa1810 said...

hahhaha... yup! cuma lahir lain2 hari.. sebab lahir tgh mlm... hehehehe...

Wan Mohd Rashid said...

Hahaha Thanks a lot!!! ^_^

kau pandai suda guna adobe? aku tak reti2 lagi muahahaa!

Ba korang pun belajar rajin, harap2 berjaya dunia akhirat :D

Irfa1810 said...

aku pandai guna skit2 ja.. tapi, bnyk yg aku lupa sdh, mcm mana mau guna.. huhuhu.. ok bang... thanks a lot! amin....

Wan Mohd Rashid said...

Ok ok. Take care.