Thursday 4 November 2010

KEMBALI KE SABAH!!!

Wah... hohoho.. x sabar mau plg Sabah 16th November ni... hehehehe... rindu pula kat environment di sabah, terutama family yg tersayang!!! tapi, exam blum habis... Tinggal 2 paper lagi.. MT3 dan PM2. Ganbate! aku mesti berusaha untuk dapat keputusan cemerlang... x sanggup mau ulang paper... huhuhu... malunya kalau ulang paper... (~_~") ermmm... tapi nervous juga ni, naik flight sorang2.. kwn2 semua balik 17th. Adui... x pa la, hidup mesti berdikiari!  =P 

Aku ada download buku dari lmn web Harun Yahya... Happy nya... aku x sabar mau print dan meniliti setiap ilmu yg dia tulis! hehehehe... (~^ o ^~)... bnyk sangat buku dia, rasa macam nak baca semua... huhuhu... tapi aku just download " Muslim Way Of Speaking, 24 hours in the life of a muslim, dan Romanticism: A weapon of satan. " Sepanjang cuti ni, aku berhajat nak manfaatkan masa, baca semua buku yang aku download free ni! hehehehe...


5 comments:

.:naqib saad:. said...

rajinnya ko nak baca buku dia? tebal tuu.. english plak tu..
haha

Wan Mohd Rashid said...

Bagus2! ^_^

Irfa1810 said...

hehehe.. aku semangat ni nak baca buku Harun Yahya.. selain tu, dpt la jga aku tambah "vocabs" aku.. hohoho...

Cherlyne David said...

ui, deluan2 plak ko ar dr kmi pulg sabah...

Irfa1810 said...

Hahhaa.. tu la ko lin.. awal tul ko booking tiket! huhuhu....
tgk aku, last2 minute! hohohoho...