Wednesday 26 October 2011

Birthday Gifts!!!

Hehehehee... Nihao ma... =P...

8 hari sdh Birthday aku berlalu... well.... I've been thinking... What have I done within this 19 years I lived???
That is a question that I couldn't tell the answer specifically... hhheeemmmmmmm.... (long sigh)

Saya ucapkan banyak2 terima kasih buat kwn2 saya yg sanggup mengeluarkan duit untuk beli hadiah sebagai kenangan kita bersama.... =D Thank you so much... Buat semua yang mendoakan kebaikan buat saya... saya amat terharu dan bersyukur sebab bertemu dengan anda semua (^_^)

Gambar2 kat bawah ni.. hadiah2 yg aku dapat dari kwn2 aku... hehehehe... Thanks you guys....

Yang ni.. dari Munirah (kiri) dan Suti (kanan)....  I've got 2 photo frames... hehehehe... dua2 pun motif teddy bear.... hehehe... toche2...  I thought Cherlyne yg bagi sebelah kanan tu... tersilap rupanya.... Fatin punya salah la ni.. hahahahaha....

Yang ni pla dari Ayuni & Aja (kiri), Fiza (tengah) dan Fatin (kanan)... Ayuni dan Aja siap bagi keychain + teddy bear lagi.. hoho.. Fatin pun bagi keychain jga... Arigato tomodachi.... hahahah.... Boleh la ganti mug aku yg pecah tu... hahahahha.. tapi takut tulisan tu hilang pla.. tak apa2 ka klu guna???? or just hiasan???

Jeng.. jeng.. jeng... (Teddy Bear : Hello Everyone) haha... ^^

Yang ni dari Naqib... tebalnya buku~ penuh dangan kata2 hikmah... ni boleh motivate kepala otak aku yang slalu fikir masalah dunia ni... hahahaha... Syukran Naqib...

Yang ni pla dari Cherlyne.... Kawai... Aku tak tau apa nama dia.. yang aku tau, ada bnyk poket.. bleh simpan bnyk brng.. hehehehe.... Nice... love it! Yang ni pla.. aku tersilap Suti yang bagi... rupa - rupanya cherlyne yang bagi..  lain kali, tulis la nama woiii... hahaha....


Sekali lagi aku nak berterima kasih kepada semua yang wish Birthday aku... buat yg terlupa tu.. panjang umur masih ada next year.. hehehhehe... Better prepared myself for up coming exam and to continue my life without any regret... Can't wait to come home... miss my family so badly... especially my mommy.. hahahaha....

2 comments:

Fatin said...

wehhh. bukan lah. tu bnyk poket dari c cherlyne. yg frame tu dr c suti. hahahah. btw. hadiah sy paling comel!!! hahaha

Irfa1810 said...

oooo... ya ka pla.. ko la tu yg salah ckp time mlm tu.. hahahaha... bha2... nanti aku edit...